1.
Produkty oferowane przez sklep PerfumyExpress są fabrycznie nowe i
są objęte gwarancją producenta.
2.
Sklep PerfumyExpress odpowiada wobec Kupującego będącego
Konsumentem za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie
określonym przez przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Reklamacje
1.
W sklepie internetowym PerfumyExpress.pl Klient ma takie samo prawo
do reklamacji zakupionego towaru jak w sklepie tradycyjnym. Każda
reklamacja zostanie jak najszybciej rozpatrzona, a o jej przebiegu
będziemy informować na bieżąco.
Prosimy
o uwagę podczas odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia
uszkodzenia opakowania przesyłki nie należy jej przyjmować,
natomiast w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody.
Drodzy Klienci prosimy pamiętać o tym, że po uiszczeniu opłaty
macie Państwo prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności
doręczyciela.
W
przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w trakcie użytkowania
należy zgłosić reklamację i odesłać do nas produkt, najlepiej
razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży.
2.
Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie
dowolnej (np. telefonicznie, faksem, w tradycyjnej formie pisemnej,
pocztą elektroniczną). Składając reklamację prosimy o podanie:
krótkiego uzasadnienia reklamacji oraz informacji, które umożliwią
nam identyfikację zamówienia: imię nazwisko, numer zamówienia.
Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu i/lub adresu email, tak
byśmy mogli na bieżąco informować Państwa o przebiegu
reklamacji.
Zachęcamy do skorzystania z formularza dostępnego w dziale reklamacji.
Dostęp do działu reklamacji uzyskasz po zalogowaniu się na stronie
sklepu, w zakładce "Moje konto".
Bezpiecznie
zapakowany towar należy wysłać na adres:
"ZIP
WIECZOREK Sp. z o.o."
Spółka
Komandytowa
ul.
Fabryczna 15/4
20-301
Lublin
PERFUMYEXPRESS.PL
3.
Klient ponosi koszty odesłania reklamowanego lub zwracanego towaru.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Natomiast
natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zwraca koszty
związane z odesłaniem towaru.
4.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty
otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
5.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony
na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na
przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep
PerfumyExpress.pl zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub
zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6.
Zmiana szaty graficznej opakowania nie stanowi podstawy do
reklamacji. Producenci często wprowadzają opakowania ozdobne dla
edycji specjalnych np. świątecznych, czy walentynkowych. Produkt w
takim opakowaniu pozostaje ten sam i posiada ten sam kod EAN (kod
kreskowy). Sklep PerfumyExpress.pl nie ponosi odpowiedzialności za
dokonaną przez producenta zmianę szaty graficznej opakowania.
7.
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z
naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość
skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie
spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w
trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu
Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie,
stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu
skierowania wniosku o mediację.
4.80 / 5.00
132 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-23
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i szybkiej przesyłki.POLECAM.Dziękuje.
2020-07-13
Bardzo szybka dostawa,nie mogę nic powiedzieć na temat zapachu,bo był to prezent na życzenie(na podstawie zapachu dezodorantu)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.